donderdag 15 mei 2008

blogje aangemaakt

Aangezien we nu toch wel officieel van start zijn met ons bouwavontuur heb ik gemakkelijksheidshalve een blogje opgestart. Lijkt me handig om alles te verzamelen en mensen naar te verwijzen voor foto's of zo.

Bij deze...

Status tot nu toe : We hebben drie architecten gezien. (enkele tientallen gecontacteerd, maar weinig reacties) De keuze is gevallen op een architecte die hier praktisch om de hoek woont. Erg handig dus. Een volgende afspraak met haar staat gepland op volgende donderdag. ZE komt dan ter plaatse kijken.

Verder zijn mijn pa en ik al goed begonnen met het snoeien van de tuin van het huis naast ons. Wat een wildernis!! Blijkt dat de grond een stuk groter is, maar omdat de bomen en struiken alles over woekeren zag je dat gewoon niet!!
Nog wel een paar dagen werk, maar het schiet aardig op.

Vandaag heb ik me ook bezig gehouden met een budgetering op te maken en het ziet er haalbaar uit. Ik dacht eerst dat het iets te krap werd, maar al bij al valt het mee.

Ik hoop de EPB zelf te doen, dus daar kan ik me ook in verdiepen, heb alvast de software geinstalleerd en de handleiding....

wel, zodra er nieuws is plaats ik een nieuwe post!

groetjes
V.

3 opmerkingen:

Cindy zei

alvast heel veel succes hoor!

Wendy zei

Veel succes met jullie bouwproject hoor en we zijn al benieuwd naar de vorderingen

Linda zei

Het is me gelukt :-)
Veel plezier met jullie bouwplannen!