zondag 18 mei 2008

Rooien

De start van het project : de grond is overwoekerd met allerhande struiken en bomen. Ik was er al mee gestart, maar mijn ouders kwamen deze week helpen. Zelf mocht ik om gezondheidsredenen niet meer helpen, maar foto's nemen, dat lukte wel :-)

Mijn ma aan de slag...

En mijn pa neemt de grote bomen voor zijn rekening....

Er ligt al een hele hoop snoeisel, dus we zullen een smogen hakselen of een paar ritten naar 't containerpark inplannen....
De fruitbomen laten we voorlopig nog staan, dan hebben we deze zomer nog lekkere verse vruchten ervan. We zien wel of we ze kunnen houden of niet, we kunnen ze nog altijd verwijderen.
Deze prachtige boom is een kerselaar, die dus voorlopig ook gespaard blijft van de kettingzaag....

Dat was het weer... donderdag komt de architecte langs om het terrein te bekijken.... ik ben benieuwd...

groetjes

Geen opmerkingen: